klaar

Op de dag dat ik dit schrijf wordt er in huize Dylan taart gegeten. Ik had geen slechter moment kunnen kiezen, maar het langer voor mij uitschuiven heeft geen zin: Ik stop per direct met deze weblog. 

Er zijn meerdere redenen voor mijn besluit, de voornaamste is dat ik niet meer in staat ben kwaliteit te leveren.

Hoewel mijn besluit nu definitief voelt, ken ik mezelf ook goed genoeg om nooit nooit te zeggen.

Dank aan alle lezers en leveraars van bijdragen. We spreken elkaar ongetwijfeld nog wel eens, online of in de echte wereld.

Tom W.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel erg jammer Tom. Enorm dank voor alle mooie "rammels". Ik ga ze missen.
Groet, Hans

Mark zei

Laten we in huizen NL ook een stukje taart eten. Maar wat is dit nou, besluit valt wel erg rauw op t dak, je kwaliteit is altijd meer dan prima en je liefde voor dylan en zijn rammel is vast ook niet over ... kom op tom, gewoon actief laten deze blog, desnoods stop je met dylan kort als dat teveel werk/energie kost (al zal ik het missen), maar af en toe een authentiek doorleefd tom-stuk, een rant, een mooi (dylan)verhaal, met wie spreek ik, en al het andere wat je de afgelopen jaren voor elkaar hebt geboxt, nog gewoon online blijven zetten als je er zin in hebt ... wij lezers zijn nog lang niet uitgelezen, sws bedankt voor alles tot nog toe, maar ik geloof dat we nog niet eens op de helft zijn. Tot spreeks, tot lees, tot dylan!

André van Rekom zei

Tom. Ik mis je nu al…

Tjeerd zei

Ach, wat jammer! Ik heb van je site genoten, natuurlijk niet elke keer maar heel vaak wel. Vooral als je schreef over muziek of boeken waar je echt plezier in had was dat stimulerend. Dat nodigde vaak uit tot zelf ook luisteren of lezen. En als je dat als Blogger bereikt, dan heb je het echt heel goed gedaan. Ik hoop dat je na wat afstand nemen, nadenken en downscalen toch heel af en toe de behoefte voelt een stuk dat je zelf leuk of interessant vindt te plaatsen op je site. Maar of je dat wel of niet gaat doen: veel dank en geniet van je leven!

Jos zei

Jammer Tom, maar begrijpelijk.
Ik heb grote bewondering voor je, dat je dit zolang gedaan hebt

Anoniem zei

Beste Tom, je weet ik ben een trouw volger, en aan kwaliteit heb jij geen gebrek, maar zelfkritiek is een eigenschap die een schrijver niet kan ontberen en alleen jij bent daarbij de maatstaf, dus ik kan alleen maar zeggen, ik zal je missen, en ik wens je een goede reis het nieuwe in, verandering is een noodzaak voor het scherp blijven en je bent een schrijver Tom, laat je schrijversbloed vloeien naar waar dat goed voelt voor jou! Op deze verjaardag van onze geliefde Dylan: het ga je goed!
hans altena
'I've just reached a place
Where the willow don't bend
There's not much more to be said
It's the top of the end'

Cor zei

Heel jammer Tom, ik las je stukken heel graaag en keek bijna elke dag wel of er een nieuw bericht was. Heel veel geluk verder in het blogloze (maar hopelijk niet Dylanloze) leven.

Frans zei

Dat is jammer, Tom, maar in ieder geval bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt. Ik ben veel dingen over Dylan te weten gekomen dankzij deze blog. En de vorige, waar je ook mee gestopt bent. đŸ˜‰ Dus wie weet kruipt het bloed waar het niet gaan kan en zien we je nog eens terug.

Frans zei

Dat is jammer, Tom, maar in ieder geval bedankt voor alle moeite die je gedaan hebt. Ik ben veel dingen over Dylan te weten gekomen dankzij deze blog. En de vorige, waar je ook mee gestopt bent. �� Dus wie weet kruipt het bloed waar het niet gaan kan en zien we je nog eens terug.

Hugo Hendriks zei

Wat jammer! Ik lees (las) elke dag.
Maar veel leefplezier in de toekomst en bedankt voor de aangename uren die je mij hebt bezorgd.

Hugo Hendriks

Roel zei

Beste Tom, ook ik zal je blog erg missen. Dank voor al je tijd en vooral kwaliteit al die jaren!

Roel van Koperen

Jan Jaap zei

Beste Tom.

Wederom afscheid. Begrijpelijk maar heel jammer. Het dagelijks kijken of er een berichtje op jou blog staat zit zo in mijn ritme dat ik ook na een aantal dagen nog steeds kijk of er wat staat.
Ik wil je bedanken voor het leesplezier de nieuwtjes en je mooie teksten.
Het gaat je goed.
Jan Jaap

Anoniem zei

Als je het positief houdt, krijg je er zelf ook energie van. Misschien minder posten maar alleen dingen waarvan je denkt dat anderen er iets aan hebben?
Ik heb veel gehad aan verwijzingen naar allerlei artikelen, zoals recentelijk het krantenartikel van Mark Knopfler.