de Bob Dylan aantekeningen

 Welkom op de blog de Bob Dylan aantekeningen, een blog die in de komende tijd langzaam maar zeker gevuld zal worden met stukken over Dylans leven en (vooral) werk.

Deze blog is geen voortzetting van de blog Bob Dylan in (het) Nederland(s), een blog waar ik onlangs mee ben gestopt. Op de Bob Dylan aantekeningen geen afleveringen van "Dylan kort", "Dylan vinden waar hij niet of nauwelijks is" of bijdragen van anderen. Het waren deze berichten die er voor zorgden dat het bijhouden van Bob Dylan in (het) Nederland(s) meer en meer op werk ging lijken.

Schrijven over Bob Dylan is voor mij een aangename vrijetijdsbesteding (het feit dat er dan ook nog mensen zijn die geïnteresseerd zijn in wat ik schrijf, is een aangename bijkomstigheid). En dus kan ik het - veel eerder dan ik aanvankelijk van plan was - niet laten om vanaf nul te beginnen. Een nieuwe blog, een schone lei. Alles moet anders en toch ben ik nog dezelfde.

Verwacht niet dagelijks een bericht, misschien zelfs niet iedere week. Ik zie wel. Dit is geen werk, dit is wat ik graag doe: ouwehoeren over Dylan.

9 opmerkingen:

Unknown zei

Fijn dat je jouw gedachten blijft delen Tom. Ze sturen me altijd terug naar m'n platenkast! Het stuk over Hard Rain was me uit het hard gegrepen.

alja spaan zei

Mooi, Tom, dat plezier in het schrijven en het plezier dat je ons doet!

ignaas zei

Heel fijn Tom, dank dank dank

Martin zei

Welcome back Tom!
Toch één vraagje, betekend dat er ook een einde is gekomen aan ‘Dylan, de (lp) hoezen’??

André zei

Gelukkig…

Groet André

tom w zei

Ha Martin,
Patrick publiceert zijn artikelen over Dylans albumhoezen in he Engels op Untold Dylan: https://bob-dylan.org.uk/
Daar zijn (straks) - voor zover ik weet - de nieuwe afleveringen te lezen.
groet,
Tom

Unknown zei

Tof dat je er weer bent!
Jo

Unknown zei

Ik miste je blog al. Fijn dat je er weer bent met de aantekeningen.
Leo

Sjon zei

Mooi nieuws!
Fijn dat je er weer bent.