Dylan kort #3713

The Philosophy Of Modern SongEW Magazine, zie hier. (achter betaalmuur)

De nieuwe eigenaar van Record Palace over zijn plannen, zie hier.

Podcast De Luukbox over Bob Dylan, luister hier. (Opname van zomer 2021)

Gedicht van Wim Brands opgenomen in Wah Wah no. 6, 2007:

Bob Dylan

Geef me m'n hoed, zei hij.

Welke, vroeg zijn medemuzikant,

je hebt er twaalf.

De hoed die ik wil dragen.

Thomas Verbogt - Maak het mooi, Zoals in veel van Verbogts boeken, komt ook in zijn nieuwste Bob Dylan een aantal malen voorbij. Een voorbeeld: 'De bundel van Hans Verhagen, Rozen & motoren, die ik meestal bij me heb. Met een gestencilde uitgave van de songs van Bob Dylan. Ik begrijp er soms weinig van, maar dat is juist goed, het gaat er niet om alles maar te begrijpen, het moet juist niet, dat is saai, dat is niet mee te maken. Dát moet je begrijpen, dat helpt je je leven door.'


Geen opmerkingen: