Dylan kort #3732

Marc Didden over Fragments [Humo], zie hier.

Mania 394 over Fragments, papieren versie (waarschijnlijk) nog niet in de winkels, maar al wel online te lezen, zie hier.

Is de Mojo met Dylan op de cover + Dylan-cd al in Nederland in een winkel gespot? Ik heb 'm nog niet gezien, maar indien jij 'm al wel bent tegengekomen, dan hoor ik dat graag.

update: Ik heb begrepen dat de Mojo inmiddels in Nederland te koop is. [met dank aan Johan en René]

Tributes & coverbandjes:

The Bob Who? in Kortrijk, zie hier.

60s Dylan in Zwiep, zie hier.

[Ook interessant, niet over Dylan, wel over tributes en coverbandjes, zie hier]

Verzamelaarsverwarring: Gisteren zag ik een foto van de hoes van de elpee Top 40 60s. Op de voorzijde van de hoes van de elpee staan een aantal singlehoesjes afgebeeld, waaronder de hoes van de Nederlandse editie van 'Rainy Day Women #12 & 35' van Bob Dylan. Logischerwijze staat dit nummer dan ook op dit album, maar de bol-advertentie geeft geen tracklist (zie hier) en dus zocht ik verder. Om het 'makkelijk' te maken is er - zo ontdekte ik - ook een boxje met vijf cd's, ook in een hoes met daarop singlehoesjes, maar dan net even anders. De titel: Top 40 Hitdossier 60's. Op deze boxset twee songs van Dylan: 'Rainy Day Women #12 & 35' wederom, en 'I Threw It All Away', zie hier. In een geheel andere hoes gestoken, maar met bijna dezelfde titel is de dubbel-cd Top 40 60's Hits met dit keer van Bob Dylan niet 'Rainy Day Women # 12 & 35' of 'I Threw It All Away', maar 'Like A Rolling Stone', zie hier.


1 opmerking:

René zei

Hoi Tom,

Gisteren gekocht bij boekhandel Gianotten Mutsaers in Tilburg.

Groetjes, René