Trrrring

"Wanneer heb je voor 't laatst naar Together Through Life geluisterd?"
"Phoe! Daar vraag je wat. Een tijd geleden, maar wanneer precies weet ik niet."
"Voor mij was 't ook een tijd geleden. Ik heb 'm vanochtend weer eens gedraaid. Best een goede plaat eigenlijk."
"Echt? Ik meen mij te herinneren dat ik het helemaal niet zo'n sterke plaat vond."
"Ik weet niet meer wat ik er van vond toen 'ie uitkwam... 2009 was dat, geloof ik. Ik vind 't nu in ieder geval wel een goede plaat. 'My Wife's Home Town', heerlijk nummer. 'Forgetful Heart', 'I Feel A Change Comin' On'."
"'I Feel A Change Comin' On' inderdaad! Bij dat nummer moet ik altijd aan Obama denken. Waarom weet ik ook niet."
"Wat Together Through Life vooral laat horen is dat muziek soms ook gewoon plezier is. Niet meer."
"'Jolene'."
"'Shake Shake Mama'."
"O ja, die was ik bijna vergeten. 'Shake Shake Mama', lekker nummer. Heeft 'ie dat eigenlijk wel eens live gedaan?"
"Volgens mij niet. Jammer eigenlijk. Prima nummer voor een concert."
"Het kan nog."
"Als de concertzalen weer open gaan."
"Ik zie dat voorlopig nog niet gebeuren. En hoe oud is Dylan dan als 't zover is? Is hij nog in staat om te touren? Heeft hij er dan nog zin in?"
"Laten we het hopen. Ik ben er nog niet aan toe om afscheid te nemen van de Dylan-concerten."
"Het klinkt egoïstisch, maar ik ook niet."
"Nog lang niet."
"Nee."

Geen opmerkingen: