Dylan kort #3726

De nieuwe OOR heeft een artikel over Fragments. Ik heb het artikel nog niet gezien. Ik weet dus niet of het al een recensie van het nieuwe deel van The Bootleg Series is, of meer een algemeen verhaal over Time Out Of Mind ter voorbereiding op de aanstaande release. 
aanvulling 13:00: Ik heb begrepen dat het om een artikel van 7 pagina's gaat. Het is vooral een verhaal over Time Out Of Mind met weinig nieuws, plus een enkel citaat uit de liner notes van Fragments. [met dank aan Johan]

Waar komt toch die behoefte vandaan om Bob Dylan in te lijven bij het eigen clubbie? Ik las en stoorde mij aan een artikel waarin beweerd wordt dat aan de setlist van Dylans Europese concerten van afgelopen najaar duidelijk is dat hij is toegetreden tot de Katholieke kerk. Dat artikel staat hier. Het is niet zo heel moeilijk een soortgelijk artikel te schrijven waarin duidelijk gemaakt wordt dat Bob Dylan sinds kort speelt bij de LA Lakers, lid is geworden van Zaragoza's filmclub of is toegetreden tot de Kerk van het Vliegende Spaghettimonster

Laurens Leurs over 'Hurricane', zie hier.

Elfie Tromp schrijft 'Zonder pedofielen geen popmuziek', lees hier. Wat Elfie Tromp is vergeten is dat inmiddels is gebleken dat de beschuldigingen tegen Bob Dylan niet kloppen. Interview met Tromp hier.

Geen opmerkingen: