Dylan, de onvermijdelijke

4 opmerkingen:

Hans zei

Mooi verhaal Tom. Bedankt!

BB zei

Leuk Tom, ik ga luisteren!

Groeten,
Bert

Anoniem zei

Een leuk interview, waarin je mooi een lans breekt voor Tarantula en Renaldo and Clara, bovendien een stuk of wat cliché's over Dylan om zeep brengt, met als belangrijkste die over zijn stem en optredens... en toch, al vond ik het fijn je eens te horen, je lezen blijft mijn voorkeur houden... en overigens blijven we van mening verschillen over Street Legal natuurlijk, haha...
groet hans altena
(ook ik heb Modern Times geluisterd in nagedachtenis van Freeman... Ain't Talkin' vloert mij iedere keer)

Ronald Lamars zei

Hele fijne aflevering van de Podcast, Tom. Een paar mooie, goed doordachte opmerkingen over Dylan als zanger (beter verwoorden kan denk ik niet) en over het oude zeer van de oude Dylanliefhebbers over de onjuistheden die zoveel verteld worden (ook in de podcast zelf, inderdaad; ik merk dat ik in vrijwel elke aflevering heb gedacht: 'de feiten op dit punt zijn toch niet zo vreselijk moeilijk na te gaan...'). Ik wist eigenlijk niet van je blogs en boeken af, heel vreemd. Ben het nu wat aan het inhalen. En heb je boek besteld. Dank voor dit alles.
Groet, Ronald Lamars